مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-04-25اقتصادي

افزایش سه برابری تغییر کاربری غیرمجاز در جوین


رییس امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: بررسی آمار پرونده های قضایی 98 نسبت به سال 97 نشان دهنده افزایش سه برابری تغییر کاربری های غیرمجاز در شهرستان جوین است.

- محمود احمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اظهار اینکه در سال 97 تعداد کل پرونده های قضایی تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان جوین 9 پرونده بوده که در سال 98 این تعداد به 27 پرونده قضایی رسیده است، گفت: بیشتر این تخلفات در روستاهای مسیر شهر نقاب تا حکم آباد انجام شده است.

رییس امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی جوین با اشاره به برخورد قاطعانه در زمینه تغییر کاربری اراضی زراعی، باغ ها و تعرض به اراضی ملی و تلاش برای کاهش این پرونده ها و جلوگیری از تخلفات، افزود: برخورد سریع و قاطع با هر نوع تغییر کاربری اراضی زراعی در جوین یکی از اولویت های همیشگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین است.

احمدی با تاکید بر اینکه دو سوم رأی پرونده ها در سال گذشته از طریق دستگاه قضایی صادر و به متخلفان اعلام شده است، گفت: سامانه 131 به صورت 24 ساعته آماده دریافت گزارشات تغییر کاربری اراضی کشاورزی است و شهروندان جوینی در مناطق مختلف شهرستان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، موضوع را به این سامانه گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه برابری تغییر کاربری غیرمجاز در جوین

افزایش سه برابری تغییر کاربری غیرمجاز در جوین