مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-25اقتصادي

هنوز پای ملخ های صحرایی به اصفهان باز نشده است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: ملخ های صحرایی از مضرترین انواع ملخ ها هستند که در دسته های چندصدهزارتایی مهمان ناخوانده استانهای جنوبی کشور شده است و هنوز به اصفهان نرسیده است.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ملخ های صحرایی از مضرترین انواع ملخ ها هستند که در دسته های چند صد هزارتایی مهمان ناخوانده استان های جنوبی کشور شده و هنوز به اصفهان نرسیده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان هرساله در اواخر اردیبهشت ماه با هجوم ملخ های بومی مواجه می شود، تصریح کرد: از اول فروردین ماه اداره حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی برای مقابله با طغیان و خسارت ملخ های بومی به عرصه های کشاورزی اقداماتی انجام داده است.

عملیات کانون کوبی در یازده هزار هکتار از عرصه های کشاورزی اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به عملیات کانون کوبی ملخ های بومی در یازده هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغات استان اصفهان بیان داشت: برای مقابله با آفت ملخ بومی و پیشگیری از افزایش تعداد کانون های تخم ریزی، تاکنون 800 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تیران و کرون، سه هزار و 300 هکتار در شهرستان لنجان، 800 هکتار در شهرستان شهرضا و 300 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سمیرم کانون کوبی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز پای ملخ های صحرایی به اصفهان باز نشده است

هنوز پای ملخ های صحرایی به اصفهان باز نشده است