مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-04-25پزشكي

روند مراجعه به بیمارستان های البرز افزایشی نیست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: خوشبختانه روند مراجعه به بیمارستان های استان طی روزهای اخیر افزایشی نبوده است.

- دکتر سید حسن اینانلو در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت فعلی استان البرز در بحث مقابله با کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه روند مراجعه به بیمارستان های استان طی روزهای اخیر افزایشی نبوده است.

وی با اشاره به همجواری استان البرز با پایتخت و رفت آمد روزانه مردم، گفت: هر خطری که پایتخت را تهدید کند شامل حال البرز نیز خواهد بود.

تعداد بیماران بستری در استان 300 نفر است معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تاکید بر اینکه از 10 روز گذشته تاکنون شاهد کاهش روند ابتلاء به کرونا در استان هستیم، گفت: روند کاهشی به صورت تدریجی و کند بوده اما امیدوار کننده است.

دکتر اینانلو همچنین اضافه کرد: از مردم می خواهیم همچنان این بیماری را جدی گرفته و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

وی تعداد بیماران بستری در استان را 300 نفر اعلام کرد و گفت: آمار مراجعات سرپایی روزانه به مراکز درمانی استان نیز در روزهای اخیر نسبت به گذشته با کاهش 50 درصدی مواجه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به تعداد فوت روزانه مبتلایان در استان نیز اشاره کرد و گفت: تعداد فوتی روزانه در استان کمتر از پنج نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مراجعه به بیمارستان های البرز افزایشی نیست

روند مراجعه به بیمارستان های البرز افزایشی نیست