مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-04-25سياسي

سحوری خوانی تا معرفی مشاهیر در برنامه «بهشت اجابت» شبکه اصفهان


مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه زنده سحرگاهی با عنوان «بهشت اجابت» از شبکه تلویزیونی اصفهان پخش می شود.

- اصفهان - مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه زنده سحرگاهی با عنوان بهشت اجابت از شبکه تلویزیونی اصفهان پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعلی معرک نژاد پخش برنامه زنده سحرگاهی با عنوان بهشت اجابت از شبکه استانی اصفهان را یکی از اقدامات مجموعه تخت فولاد در ماه رمضان دانست و اظهار داشت: این برنامه زنده از ساعت 3:30 بامداد تا اذان صبح، به مدت 30 سحر در ماه مبارک رمضان و از محل مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان پخش می شود که علاوه بر شبکه استانی اصفهان به مدت 10 شب از شبکه سراسری شما نیز پخش خواهد شد.

وی درباره محتوای این برنامه سحرگاهی گفت: موضوعات محوری این برنامه به صورت متنوع و به روز و با رویکرد اقتصادی انتخاب شده است و با توجه به نامگذاری سال 99 به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، الزامات تحقق جهش تولید از دیدگاه فرهنگی و همچنین راه های وسعت رزق بررسی می شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد افزود: در همین راستا به مفاهیمی مانند ارتباط با خدا، ارتباط با دیگران، سپاس گزاری و شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سحوری خوانی تا معرفی مشاهیر در برنامه «بهشت اجابت» شبکه اصفهان

سحوری خوانی تا معرفی مشاهیر در برنامه «بهشت اجابت» شبکه اصفهان