مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-25فرهنگي

لوریس چکناواریان در نت گپ یونسکویی ها


به دنبال حضور اهالی فرهنگ در گفت وگوهایی جداگانه با موضوعات و رویکردهای فرهنگی - هنری در پخش زنده اینستاگرام «نت گپ های یونسکو»، لوریس چکناواریان نیز در این گفت وگوها حاضر می شود.

- به دنبال حضور اهالی فرهنگ در گفت وگوهایی جداگانه با موضوعات و رویکردهای فرهنگی - هنری در پخش زنده اینستاگرام نت گپ های یونسکو ، لوریس چکناواریان نیز در این گفت وگوها حاضر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نت گپ های یونسکویی با رویکرد ایجاد آگاهی فرهنگی با حضور استادان فرهنگ از یکم اردیبهشت راه اندازی شده و استادانی مانند اصغر دادبه، عبدالمحمود رضوانی، ایرج شهبازی، مهدی ماحوزی، مهدی محبتی و لیلی انور درباره مسائل مختلف گفت وگو کرده اند.

در ادامه نیز قرار است لوریس چکناواریان استاد موسیقی، آهنگساز و رهبر ارکستر یکشنبه – هفتم اردیبهشت - با حضور در پخش زنده اینستاگرامی نت گپ یونسکویی، با آرش امینی گفت وگو کند.

به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، آرش امینی توضیح داد: در این برنامه نِت گَپ های یونسکویی که با حضور در پخش زنده اینستاگرامی و در باب مشاهیر فرهنگ و ادب کشور گفت وگو می شود، اساتیدی نیز در حوزه موسیقی و آواز در این نت گپ ها به هنرنمایی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوریس چکناواریان در نت گپ یونسکویی ها

لوریس چکناواریان در نت گپ یونسکویی ها