مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-04-25اقتصادي

قیمت مصوب زولبیا و بامیه ماه رمضان در لرستان


حسین دالوند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین قیمت حلیم درجه یک و 2 به ترتیب 16 و 12 هزار تومان، آش شله قلمکار هرکیلوگرم 20 و سایر آش ها 14 هزار تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه یکهزار و 149 تن سهمیه شکر استان برای ماه مبارک رمضان تامین شده و در حال بسته بندی و توزیع در بازار است تصریح کرد: این میزان شکر تنها سهمیه خانوار است و دربسته های 900 گرمی با قیمت مصوب پنج هزار و 900 تومان توسط 2کارخانه در حال بسته بندی است و طی هفته جاری توزیع می شود.

وی ادامه داد: یکهزارو 149 تن سهمیه برنج نیز وارد استان و تاکنون در خرم آباد توزیع شده که این کالا نیزبا قیمت مصوب هرکیلوگرم 72 هزار تومان از درب انبار و 80 هزار تومان برای مصرف کننده به فروش می رسد.

وی سهمیه گوشت و مرغ منجمد استان ویژه تنظیم بازار ماه رمضان را 574 تن برشمرد و اظهار داشت: یکهزار و 149 تن سهمیه روغن نباتی نیز در حال انتخاب مباشر و حمل به استان است.

دالوند سهمیه خرمای مضافتی و کبکاب را به ترتیب یکهزارو 723 و 574 تن عنوان کرد و گفت: این اقلام باید به ترتیب با قیمت هر بسته 24 و 18 هزار تومان برای مصرف کننده ارائه شود و اولویت توزیع آن فروشگاههای زنجیره ای و منتخب است.

وی افزود: قیمت گذاری در خصوص نرخ نان و تصمیم در این رابطه تا پایان هفته جاری اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصوب زولبیا و بامیه ماه رمضان در لرستان

قیمت مصوب زولبیا و بامیه ماه رمضان در لرستان