مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-04-25بين الملل

اتحادیه اروپا لندن را به جدی نگرفتن مذاکرات پسا بریگزیت متهم کرد


میشل بارنیه، مذاکرکننده ارشد بریگزیت اتحادیه اروپا، انگلیس را به جدی نگرفتن مذاکرات مربوط به تنظیم روابط پس از جدایی از اتحادیه اروپا متهم کرد.

- میشل بارنیه، مذاکرکننده ارشد بریگزیت اتحادیه اروپا، انگلیس را به جدی نگرفتن مذاکرات مربوط به تنظیم روابط پس از جدایی از اتحادیه اروپا متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورورنیوز، بارنیه پس از یک نشست کاری با ویدیو کنفرانس با مذاکره کنندگان انگلیسی در نشست خبری گفت: هدفی که ما تعیین کرده بودیم، حرکت به سمت پیشرفت جدی بود.

اما به دلیل رویکرد لندن در آخر این هفته به جز در مواردی اندک، پیشرفتی نداشتیم.

پس از جدایی رسمی بریتانیا از اتحادیه اروپا در 31 ژانویه امسال، مذاکرات میان لندن و بروکسل برای تعریف شکل جدید مناسبات میان دو طرف آغاز شد.

اتحادیه اروپا می گوید بریتانیا با وجود کاهش عمدی سرعت مذاکرات، موارد مهم را جدی نمی گیرد و در عین حال تمایلی برای تمدید دوره گفت وگوها هم نشان نمی دهد.

براساس توافق میان بریتانیا و اتحادیه اروپا که امکان اجرای بریگزیت نرم را سرانجام فراهم کرد، دو طرف تا ماه ژوئن برای گفت وگوها فرصت دارند و پس از آن کمیسیون اروپا و مجلس بریتانیا فرصت دارند تا شکل جدید مناسبات را تا پایان دسامبر نهایی کنند؛ امری که با توجه به وضعیت کنونی اجرایی به نظر نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا لندن را به جدی نگرفتن مذاکرات پسا بریگزیت متهم کرد

اتحادیه اروپا لندن را به جدی نگرفتن مذاکرات پسا بریگزیت متهم کرد