مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-04-25اجتماعي

فرایند نقل و انتقال فرهنگیان در استان بوشهر آغاز شد


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا دانش فر صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان در سال تحصیلی 1400-1399 به صورت سیستمی در بازه زمانی اول اردیبشهت تا 15 خرداد است.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: داشتن حداقل دو سال سابقه اشتغال تمام وقت در آموزش و پرورش تا پایان شهریور 1399، نداشتن تعهد خاص در محل کنونی اشتغال و اعلام عدم نیاز منطقه مبدأ و نیازمندی منطقه مقصد از جمله شرایط مهمی هست که متقاضیان انتقالی باید دارا باشند.

وی با تاکید یادآور شد: مدت زمان خدمت به صورت حق التدریس، زمان خدمت سربازی، سابقه کار در ادارت خارج از آموزش و پرورش، نهضت سوادآموزی و ایام تحصیل در مراکز تربیت معلم و تربیت دبیر و دانشگاه برای انتقال جز سابقه خدمت 2 ساله به حساب نمی آید.

دانش فر با بیان اینکه متقاضیان انتقال باید قبل از ثبت درخواست انتقال خود، کلیه جوانب امر را به دقت بسنجند تصریح کرد: پذیرش انصراف از انتقال برون استانی بعد از اعلام نتایج به هیچ وجه مجاز نیست؛ به جز در مواردی خیلی ضروری که کمیسیون نقل و انتقال اداره کل آموزش و پرورش استان های مبدأ و مقصد تا قبل از شروع سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند نقل و انتقال فرهنگیان در استان بوشهر آغاز شد

فرایند نقل و انتقال فرهنگیان در استان بوشهر آغاز شد