مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-04-25اقتصادي

واحدهای فناور بوشهر در بحران کرونا مورد حمایت ویژه قرار گرفتند


حبیب رستمی روز شنبه در این ارتباط افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، پارک علم و فناوری خلیج فارس به منظور کاهش آسیب وارده بر کسب و کارها، بسته حمایتی ویژه واحدهای مستقر در پارک و مراکز رشد تابعه در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: تخفیف 50 درصدی اجاره بهای ماه های فروردین و اردیبهشت 99 واحدهای فناور و تعویق بازپرداخت تسهیلات معوق آنها تا پایان اردیبهشت ماه 99، پیگیری برای دریافت فوری تسهیلات واحدهای فناور از صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق کارآفرینی امید از جمله این حمایت ها است.

رستمی ادامه داد: حذف محدودیت های آیین نامه ای مربوط به الزام شرکت های مستقر به حضور تمام وقت کارکنان و پیگیری و هماهنگی برای تامین مواد اولیه شرکت ها از دیگر اقدام های صورت گرفته برای حمایت از کسب و کارها در شرایط شیوع بیماری کرونا است.

وی افزود: کمک به تسهیل صدور مجوزهای قانونی در سطح ملی و استانی برای واحدهای فناوری داوطلب در حوزه محصولات و خدمات مرتبط با ویروس کرونا، هماهنگی و نشست با ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان برای تسهیل فرآیندهای تولید واحدهای فناور، کمک به اطلاع رسانی و معرفی محصولات شرکت ها از طریق صداوسیما، خبرگزاری ها و کانال های ارتباطی پارک علم و فناوری خلیج فارس از دیگر برنامه های حمایتی برای واحدهای فناور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای فناور بوشهر در بحران کرونا مورد حمایت ویژه قرار گرفتند

واحدهای فناور بوشهر در بحران کرونا مورد حمایت ویژه قرار گرفتند