مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-04-25سياسي

تلاش دشمنان کمرنگ کردن نام قدس در اذهان عمومی است


بی شک تمام تلاش دشمنان ما فراموشی قدس در اذهان عمومی بود اما روز قدس امروز جهانی شده و در همه جای جهان اسلام نام قدس مطرح است.

- آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، 14 و 15 خرداد اظهار کرد:  اظهار کرد: رمضان ماه برکت و رحمت است و شیاطین در غُل و زنجیر اسیر خواهند شد و زمینه برای بخشیده شدن و معنویت فراهم است.

وی با اشاره به اینکه در این ماه عملی که انسان انجام می دهد، بیشتر مورد توجه خداوند خواهد بود، افزود: قلب ها را باید از رذالت و آلودگی ها پاک کرد و از خدا بخواهیم که جزو روزه داران واقعی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در هر شرایطی باید خود را با آن شرایط تطبیق داد چرا که حکم خداوند نیز در شرایط مختلف تغییر می یابد و براساس اعمال و رفتار ما اعمال مان ارزیابی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: برنامه های ما در ماه مبارک رمضان امسال باید براساس شرایط موجود برنامه ریزی شود و شان و جایگاه این ایام حفظ شود.

آیت الله شاهرودی خاطرنشان کرد: بی شک تمام تلاش دشمنان ما فراموشی قدس در اذهان عمومی بود اما روز قدس امروز جهانی شده و در همه جای جهان اسلام نام قدس مطرح است بنابراین فضاسازی باید در حد جهانی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمنان کمرنگ کردن نام قدس در اذهان عمومی است

تلاش دشمنان کمرنگ کردن نام قدس در اذهان عمومی است