مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-04-25سياسي

راه اندازی پویش ملی هر خانه ایرانی یک جلسه قرآنی


سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از راه اندازی پویش ملی هر_خانه_ایرانی_یک_جلسه_قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از راه اندازی پویش ملی "هر_خانه_ایرانی_یک_جلسه_قرآنی" ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.

سیدحمید موسوی شنبه 6 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، برنامه ریزی های قرآنی ماه مبارک رمضان با سال های دیگر متفاوت است و تلاش می شود تا برنامه ها در فضای مجازی اجرا شود.

او، راه اندازی پویش ملی هر_خانه_ایرانی_یک_جلسه_قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی را یکی از برنامه های جامع این سازمان اعلام کرد و افزود: فضای مجازی در عین حال که دارای تهدیدات مختلف است، می تواند فرصت عظیمی برای توسعه فرهنگ اسلامی و قرآنی باشد.

موسوی با اشاره به راه اندازی پویش ستاره باران ، نیز گفت: بدین منظور صفحه مستقلی به نشانی @setarebaran_ir در نرم افزار اینستاگرام راه اندازی شده است که در آن 30 درصد محتواهای تولید شده توسط سازمان دارالقرآن الکریم و 70 درصد محتواهای ارسالی از دنبال کنندگان با موضوع جلسه خانوادگی تلاوت قرآن در خانه نمایش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش ملی هر خانه ایرانی یک جلسه قرآنی

راه اندازی پویش ملی هر خانه ایرانی یک جلسه قرآنی