مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-04-25سياسي

معرفی امامزادگان و مساجد تاریخی تهران به صورت مجازی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از معرفی امامزادگان و مساجد تاریخی استان تهران در قالب برنامه ای مجازی با نام «گل دسته های عشق» به مناسبت ماه رمضان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از معرفی امامزادگان و مساجد تاریخی استان تهران در قالب برنامه ای مجازی با نام گل دسته های عشق به مناسبت ماه رمضان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه مسجد به عنوان اصلی ترین مرکز عبادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بخش مهمی از تاریخ و هویت جامعه اسلامی به شمار می رود، افزود: به دلیل جایگاه مهم مسجد و امامزادگان همواره شاهد معماری بی بدیل این اماکن مقدس توسط استادکاران و هنرمندان سرشناس کشور در طول تاریخ بوده ایم، به همین دلیل ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا به صورت مجازی تاریخ و هنر زیبای معماری در مساجد تاریخی و امامزادگان برای شهروندان معرفی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در توضیح معرفی این اماکن متبرکه گفت:در این برنامه مجازی مساجد تاریخی استان تهران مانند مدرسه و مسجد عالی شهید مطهری، مسجد جامع بازار، مسجد جامع ورامین، مسجد جامع شهر دماوند در کنار بسیاری دیگر از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی امامزادگان و مساجد تاریخی تهران به صورت مجازی

معرفی امامزادگان و مساجد تاریخی تهران به صورت مجازی