مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-04-25اقتصادي

اشتغال مولد و بارقه های جهش تولید در استان مرکزی


حمایت دستگاه های اجرایی و همراهی بانک ها در اعطای تسهیلات کم بهره می تواند نقطه قوت فرآیند اشتغال مولد باشد موضوعی که هرچند مسوولان تلاش کرده اند، بروکراسی آن را کاهش دهند اما هنوز تنگناهایی از جمله قوانین بیمه و مالیات و دستورالعمل های مختلف دست انداز پیش روی کارآفرینان در بزرگراه جهش تولید است.

جوانان جویای کار استان مرکزی می کوشند با بهره گیری از دانش های نوین و مهارت آموزی مسیر دستیابی به اشتغال را تغییر دهند تا زودتر به هدف برسند و در این راه، همراهی مدیران اجرایی و تصمیم سازان بیشتر از همیشه نیاز است تا زیرساخت های جهش تولید محقق شود.

نیم نگاهی به افق اشتغال در کشور و از جمله استان مرکزی نشان می دهد که امروز زایش اشتغال و کارآفرینی فقط منحصر به شهرها نیست و روستا نیز به کانون های تولید و ارزش آفرینی اقتصادی تبدیل شده اند و کارآفرینان با بهره گیری از ظرفیت روستایی می کوشند چرخ تولید را در محیط های روستایی به گردش درآوردند.

سه هزار و 500 فرصت شغلی روستایی نوید بخش توسعه اقتصادی استان مرکزی استاندار مرکزی معتقد است: سه هزار و 500 فرصت اشتغال روستایی با پرداخت 2 هزار و 250 میلیارد ریال تسهیلات در نقاط روستایی این استان چشم انداز روشنی در دست یابی به مولفه های جهش تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مولد و بارقه های جهش تولید در استان مرکزی

اشتغال مولد و بارقه های جهش تولید در استان مرکزی