مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-04-25اجتماعي

عملیات پاکسازی و ضد عفونی 263 کارگاه ساختمانی


به منظور رعایت موازین بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، عملیات پاکسازی و ضد عفونی کارگاه های ساختمانی در ناحیه یک منطقه 9 انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تقی محمد آقایی شهردار ناحیه یک با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلاء کارگران ساختمانی و همچنین پرسنل اجرایی و اداری کارگاه ها به بیماری کووید 19، نسبت به پاکسازی و ضدعفونی کارگاه های ساختمانی اقدام شده است.

وی افزود: این طرح به همت اداره شهرسازی ناحیه یک در 263 پروژه ساختمانی در حال ساخت محلات سه گانه (استاد معین، دکتر هوشیار و شهید دستغیب) از جمله؛ اتاق نگهبانی، مصالح ساختمانی، حصار کارگاهی، تابلوهای شناسایی، میلگرد و لوازم گروه آرماتور بندی به منظور رعایت بهداشت فردی بوده که با نظارت مستمر بر اجرای آن برنامه ریزی شده است.

شهردار ناحیه یک خاطر نشان کرد: اقدامات لازم برای مهار ویروس کرونا تا ریشه کنی کامل آن ادامه دارد که امید است با مشارکت سازندگان و مجریان کارگاه های ساختمانی هر چه سریع تر شاهد کنترل این ویروس مهلک و حفظ سلامت شاغلین کارگاه های ساختمانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پاکسازی و ضد عفونی 263 کارگاه ساختمانی

عملیات پاکسازی و ضد عفونی 263 کارگاه ساختمانی