مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-25بين الملل

دیوان عالی آمریکا از قانون ترامپ در زمینه منع ورود مهاجران حمایت کرد


دیوان عالی آمریکا پیشنهاد ایالت نیویورک و دو ایالت دیگر برای متوقف ساختن سیاست منع مهاجرت به آمریکا که از سوی ترامپ اتخاذ شده بود، را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوان عالی ایالات متحده آمریکا دیروز جمعه، پیشنهاد ایالت های نیویورک، کنتیکت و ورمونت برای به تعلیق در آوردن سیاست منع مهاجرت موقت به آمریکا که از سوی ترامپ اتخاذ شده را رد کرد.

ترامپ که هفته گذشته با انتشار پیامی توییتری از  تصمیم خود برای امضای یک فرمان اجرایی به منظور تعلیق موقت مهاجرت به آمریکا با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و محافظت از مشاغل شهروندان آمریکایی، خبر داده بود، چهارشنبه این فرمان اجرایی را امضا کرد.

این فرمان به برخی مهاجران قانون اجازه اقامت در کشور آمریکا را نمی دهد، با این فرض که آنها در آینده نیازمند کمک دولت خواهند بود.

به نوشته خبرگزاری رویترز این سه ایالت، اعلام کرده بودند که این قانون موقت تلاش ها برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا را به عقب می اندازد زیرا این قانون مانع مهاجران از دسترسی به تجهیزات عمومی و بهداشتی می شود در صورتی اینها تجهیزات ضروری برای مراقبت از عموم مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، دیوان عالی آمریکا پیشنهاد ایالت های نیویورک، کنکتیکوت و ورمانت برای تعلیق فرمان اجرایی ترامپ را بدون اینکه 9 قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان عالی آمریکا از قانون ترامپ در زمینه منع ورود مهاجران حمایت کرد

دیوان عالی آمریکا از قانون ترامپ در زمینه منع ورود مهاجران حمایت کرد