مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-04-25بين الملل

هدف هکرها از حمله به شرکت های نفتی ایرانی چه بود؟


جهان با قرنطینه میلیاردها نفر برای مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها به بن بست رسیده است اما هکرها هرگز نمی خوابند.

- جهان با قرنطینه میلیاردها نفر برای مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها به بن بست رسیده است اما هکرها هرگز نمی خوابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلافکاران فرصت طلب تلاش می کنند از یکی از سیاه ترین دوره های تاریخ صنعت نفت بهره برده و با راه اندازی حملات فیشینگ علیه شرکتهای نفت و گاز، تلاش می کنند با جاسوس افزار به شبکه این شرکتها نفوذ کرده و به جمع آوری اطلاعات حساس بپردازند.

حملات فیشینگ علیه شرکتهای آمریکایی، ایرانی و مالزیایی محققان شرکت امنیتی بیت دیفندر دریافته اند که این حملات فیشینگ مانند حملات سایبری دیگر از جاسوس افزارهای پیشرفته استفاده نکرده اند اما در عوض محتاطانه برنامه ریزی و اجرا شده اند و از ایمیلهایی با نام شرکت ها، پروژه ها و رویدادهای واقعی استفاده کرده اند تا ایمیل تا حد ممکن معتبر به نظر برسد.

شرکتها در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، مالزی، ایران، عمان، امارات متحده عربی و عربستان سعودی با ایمیلهای فیشینگی هدف قرار گرفته اند که وانمود می کنند از طرف شرکت نفت و گاز دولتی Enppi مصر ارسال شده اند و در آنها از شرکتها دعوت شده برای مناقضه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف هکرها از حمله به شرکت های نفتی ایرانی چه بود؟

هدف هکرها از حمله به شرکت های نفتی ایرانی چه بود؟