مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-24اقتصادي

مشکل نهاده های دامی در زنجان مرتفع شد خرید تضمینی 700 تن گوشت مرغ


جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دغدغه ای که در حوزه نهاده های دامی وجود دارد، یک دغدغه کشوری بوده و محدود به استان زنجان نیست، افزود: چند موضوع این موضوع را تحت الشعاع قرار داده که یکی از این موارد، بحث شیوع ویروس کرونا در کشور است.

وی تصریح کرد: مواردی چون تامین بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، باعث شد تا شاهد انجام جوجه ریزی از سوی مرغ داری ها به میزان کافی در استان باشیم و خوشبختانه در این زمینه با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

تاراسی با یادآوری اینکه بحث پیش بینی نشده شیوع بیماری کرونا مطرح باعث تعطیلی مجالس و اجتماعات و نیز تعطیلی رستوران ها شد و مردم نیز رغبتی برای مصرف بیشتر گوشت مرغ نشان ندادند، لذا مصرف استان در این زمینه با کاهش قابل توجهی مواجه شد، ادامه داد: این در حالی است که برنامه ریزی لازم برای عرضه محصولات طیور صورت گرفته بود اما همه این اتفاقات باعث کاهش عرضه و پایین آمدن قیمت شد و به همین خاطر از ابتدای سال جاری بحث خریدهای تضمینی و حمایتی از تولیدکنندگان این عرصه به عمل آمد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در همین راستا و تا به امروز 700 تن گوشت مرغ از مرغ داری ها به صورت تضمینی خریداری شده است تا شاهد افت قیمت در راستای حمایت از این صنعت نباشیم، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل نهاده های دامی در زنجان مرتفع شد خرید تضمینی 700 تن گوشت مرغ

مشکل نهاده های دامی در زنجان مرتفع شد خرید تضمینی 700 تن گوشت مرغ