مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-24اقتصادي

کرونا معاملات مسکن در خراسان جنوبی را به صفر رساند


علیرضا اربابی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معاملات مسکن و زمین در خراسان جنوبی چه به صورت رسمی و چه محضری و قولنامه ای طی ماه های اسفند 98 و فروردین 99 به صفر رسید.

رییس اتحادیه مشاورین املاک خراسان جنوبی بیان کرد: از 15 اسفندماه 98 تا اواخر فروردین ماه 99 همه مراکز مشاور املاک در استان طبق روال سراسر کشور تعطیل بودند و در نتیجه هیچ گونه معامله ای در این بازه زمانی به ثبت نرسیده است.

افزایش اجاره بها در سال گذشته اربابی در زمینه وضعیت اجاره مسکن نیز گفت: وضعیت اجاره مسکن نیز تقریباً مشابه خرید و فروش است و البته به واسطه افزایش مالیات بر املاک در سال گذشته، اجاره بها مقداری افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز نیز از ابتدای شروع کرونا در خراسان جنوبی به شدت کاهش داشته است، ادامه داد: همه این موارد نشان از رکود بازار مسکن در ماه های اخیر در خراسان جنوبی دارد.

رییس اتحادیه مشاورین املاک خراسان جنوبی بیان کرد: نکته مثبت در حوزه مسکن طی ماه های اخیر (اسفند و فروردین) تلاش خیرین و نیک اندیشان و بسیاری از صاحبان املاک برای حل مشکل اجاره بها مؤجران بوده است.

اربابی ادامه داد: بسیاری از صاحبان املاک به ویژه املاک تجاری با توجه به شیوع کرونا و آسیب اقتصادی به واحدهای صنفی اجاره بها ملک خود را بخشیده و یا در این زمینه به مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا معاملات مسکن در خراسان جنوبی را به صفر رساند

کرونا معاملات مسکن در خراسان جنوبی را به صفر رساند