مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-24اجتماعي

برگزاری بیش از 9000 جلسه آموزشی غیرحضوری در مقاطع متوسطه ابهر


رییس آموزش و پرورش ابهر از برگزاری 9750 جلسه آموزشی غیرحضوری و مجازی در مقاطع متوسطه در ایام تعطیلی مدارس این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس آموزش و پرورش ابهر از برگزاری 9750 جلسه آموزشی غیرحضوری و مجازی در مقاطع متوسطه در ایام تعطیلی مدارس این شهرستان خبر داد.

عباس عزیزخانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، اظهار کرد: در واحد آموزش ابتدایی و متوسطه بلافاصله پس از تعطیلی مدارس، آموزش های غیرحضوری به صورت مجازی توسط فرهنگیان آغاز شد.

وی به تولید محتوا توسط فرهنگیان و پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: شبکه دانش آموزی شاد بستر مناسبی برای ادامه فعالیت آموزشی در روزهای تعطیلی مدارس است.

این مسئول با تاکید بر لزوم بررسی همه فضاهای آموزشی، تصریح کرد: با استفاده از همه ظرفیت فضاهای آموزشی این شهرستان، می توان گام مثبتی در جهت توسعه آموزش و پرورش برداشت.

رییس آموزش و پرورش ابهر، با اشاره به طراحی و بهره برداری شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد)، ادامه داد: این شبکه متعلق به وزارت آموزش و پرورش و شبکه ای داخلی بوده که اطلاعات در آن محفوظ است و مزایای تربیتی و امنیتی فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 9000 جلسه آموزشی غیرحضوری در مقاطع متوسطه ابهر

برگزاری بیش از 9000 جلسه آموزشی غیرحضوری در مقاطع متوسطه ابهر