مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:002020-04-24پزشكي

از الکل اینطور استفاده کنید


کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه برخی نکات مهم در بحث استفاده از الکل جهت ضدعفونی وسایل و سطوح مختلف را تشریح کرد.

- ایسنا/کرمانشاه کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه برخی نکات مهم در بحث استفاده از الکل جهت ضدعفونی وسایل و سطوح مختلف را تشریح کرد.

یحیی ذائبی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت الکل جهت ضدعفونی کردن، گفت: این ماده جزو مواد اصلی در بحث ضدعفونی دست و گندزدایی برخی ابزار و سطوح در برابر ویروس کرونا محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت ضدعفونی کردن وسایل و سطوح مختلف، الکل اتانول یا الکل اتیلیک 70 درصد کاربرد دارد و الکل متانول که الکل صنعتی است، نه تنها کاربردی در این زمینه نداشته، بلکه استفاده از آن نیز با خطراتی همراه است.

ذائبی با تاکید بر لزوم نگهداری الکل در محیط خنک، گفت: قرارگیری این ماده در جلوی نور آفتاب می تواند با خطر آتش سوزی همراه شود.

وی نسبت به قراردادن الکل در خودرو نیز هشدار داد و افزود: افراد به هیچ عنوان نباید الکل را بویژه در روزهایی که هوا رو به گرم شدن است داخل خودرو نگه دارند، چرا که این امر با خطرات بسیاری همراه است.

این کارشناس بهداشت محیط در خصوص طریقه استفاده از الکل برای ضدعفونی کردن سطوح و وسایل نیز گفت: زمانی که الکل را روی سطح می ریزید باید سطح بطور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از الکل اینطور استفاده کنید

از الکل اینطور استفاده کنید