مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 16:502020-04-24فرهنگي

برگزاری کنسرت های موسیقی و نمایشگاه های هنری لرستان در بستر فضای مجازی


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری کنسرت های موسیقی و نمایشگاه های هنری این استان در بستر فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید رحمتی امروز جمعه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شرایط موجود کشور، اجرای برنامه های هنری لرستان در بستر فضای مجازی افزایش خواهند یافت.

وی، افزود: در شرایط کنونی که امکان اجرای برنامه های هنری با حضور مستقیم مخاطبین وجود ندارد، فضای مجازی بستری مناسب برای اجرای برنامه هایی مانند کنسرت های موسیقی و برگزاری نمایشگاه های هنری است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بیان داشت: در تازه ترین اقدام، شب گذشته شاهد اجرای کنسرت موسیقی مجازی گروه نوای سیمره با خوانندگی مهران غضنفری بودیم که با استقبال خوبی مواجه شد و حتی علاقه مندان موسیقی لرستان در سایر کشورها نیز از این اجرا بهره مند شدند.

رحمتی، تصریح کرد: پاسخگویی به نیاز علاقه مندان به موسیقی اصیل لرستان، هدف اصلی برگزاری این کنسرت بوده و به دنبال آن هستیم که برگزاری نمایشگاه های هنری در بستر مجازی را نیز فراهم کنیم.

وی با اشاره به اجرای پویش هنرمندان در کنار مردم طی اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه امسال در بستر اینستاگرام، گفت: طی این برنامه نزدیک به 300 کلیپ هنری توسط هنرمندان رشته های مختلف به خصوص موسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنسرت های موسیقی و نمایشگاه های هنری لرستان در بستر فضای مجازی

برگزاری کنسرت های موسیقی و نمایشگاه های هنری لرستان در بستر فضای مجازی