مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 15:302020-04-24سياسي

موسوی تفسیر یکجانبه فرانسه و انگلیس از قطعنامه 2231 را قویا رد کرد


سخنگوی وزارت خارجه ایران مواضع فرانسه و انگلیس درباره پرتاب ماهواره نور را غیرقابل قبول خواند و تفسیر یکجانبه این 2 کشور از قطعنامه 2231 را قویا رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن غیر قابل قبول خواندن مواضع فرانسه و انگلیس در خصوص پرتاب ماهواره نور گفت: به کارگیری فناوری فضایی با اهداف صلح آمیز بخشی از برنامه دفاعی و نیز توسعه علمی جمهوری اسلامی ایران است و هیچ یک از معاهدات بین المللی ایران را از دستیابی و توسعه این فناوری که به پشتوانه تلاش کارشناسان و نخبگان ایرانی بدست آمده، منع نمی کند.

سید عباس موسوی تفسیر یکجانبه فرانسه و انگلیس از قطعنامه 2231 را قویا رد و تاکید کرد: برنامه هسته ای ایران مطابق فتوای مقام معظم رهبری و نیز طبق گزارشهای آژانس بین المللی اتمی دارای مقاصد انحصارا صلح آمیز است و لذا برنامه فضایی ایران که دارای اهداف دفاعی است، برای مقاصدی غیر از این طراحی نشده است.

سخنگو دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: در حالی که آمریکا با خروج خود از برجام و تحمیل تحریم های غیرقانونی خود علیه ایران هر روز و هر لحظه بند بند قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل متحد را نقض می کند، عدم برخورد کشورهای اروپایی با آمریکا و خودداری از محکوم کردن آن کشور، جای تعج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی تفسیر یکجانبه فرانسه و انگلیس از قطعنامه 2231 را قویا رد کرد

موسوی تفسیر یکجانبه فرانسه و انگلیس از قطعنامه 2231 را قویا رد کرد