مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 13:352020-04-24ورزشي

بیش از 24 هزار ورزشکار در شهرستان یزد بیمه شدند


رضا نارگانی عصرجمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این آمار مربوط به ورزشکاران مرکز استان است افزود: امسال برای جذب افراد بیشتری در تمامی رشته ها و گسترش ورزش همگانی نسبت به فعالیت فرهنگی و برگزاری برنامه های متنوع با همکاری سایر بخش ها اقدام می شود.

وی ادامه داد: حدود 500 باشگاه ورزشی خصوصی در این شهرستان وجود دارد که باید از ابتدای سال جاری طبق مقررات نسبت به تمدید مجوز فعالیت های خود در چارچوب مقررات اقدام کنند.

این مسوول ورزش مرکز استان خاطرنشان کرد: در این مدت 700 برنامه ورزشی، جشنواره و همایش در محلات و نزدیک به 50 میزبانی از مسابقات لیگ، قهرمانی کشور و منطقه ای در راستای گسترش ورزش همگانی برگزار شد.

نارگانی یادآور شد: امسال با ادامه روند فعالیت های ورزشی با همکاری رسانه ها و دستگاه های فرهنگی و اجتماعی مختلف، زمینه گسترش بیشتر نشاط و تندرستی را بیش از پیش در میان اقشار مختلف فراهم می کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان یزد گفت: در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با مشارکت سازمان ها و نهادها به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، طرح ها و برنامه های مختلفی اجرا شد.

نارگانی گفت: از جمله مهمترین برنامه های مشارکتی می توان به اولین جشنواره و نمایشگاه ورزشی ، مشارکت در برگزاری هفتمین المپیاد محلات، اولین پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 24 هزار ورزشکار در شهرستان یزد بیمه شدند

بیش از 24 هزار ورزشکار در شهرستان یزد بیمه شدند