مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 12:202020-04-24سياسي

شهید «منتظرقائم» سند دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران است


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت فرا رسیدن پنجم اردیبهشت ، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شهادت شهید «محمد منتظرقائم»، - شهید منتظرقائم سند دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران است ایسنا/یزد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت فرا رسیدن پنجم اردیبهشت ، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شهادت شهید محمد منتظرقائم ، گفت: شهید منتظرقائم سند دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران است.

شهید محمد منتظرقائم در سال 1327 در شهر فردوس از توابع استان خراسان متولد و به دلیل مقابله با جیرخواران حکومت وقت مجبور به هجرت از فردوس به شهر پدریش یزد می شود.

وی تحصیلات خود را در رشته برق هنرستان فنی ادامه و پس از اتمام و اخذ دیپلم در سال 1347، پس از گذران دوره سربازی با وجود همه سختی ها، در شرکت برق مشغول به کار شد، اما به علت فعالیت سیاسی از کار خود اخراج و مدت 15 ماه در سیاه چال های نیروهای ساواک مورد شکنجه قرار می گیرد.

منتظرقائم پس از آزادی مصمم تر به مبارزات خود علیه استکبار و استعمار ادامه می دهد تا این که انقلاب اسلامی پیروز می شود و پس از تشکیل سپاه پاسداران به فرمان رهبر کبیر انقلاب در سال 58، به عنوان نخستین فرمانده سپاه پاسداران استان یزد انتخاب و مسئول بنیان گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «منتظرقائم» سند دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران است

شهید «منتظرقائم» سند دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران است