مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-24اجتماعي

وزش شدید باد در همدان/ سامانه بارشی در راه است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه پدیده غالب امروز وزش بادهای نسبتا شدید است گفت: از فردا سامانه بارشی جدید در نقاط مختلف استان فعال خواهد شد.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان ابری و در برخی نقاط بارش های موقت و پراکنده پیش بینی می شود اظهار کرد: پدیده غالب امروز وزش بادهای نسبتا خواهد بود.

وی با اشاره از فردا شاهد آغاز سامانه بارشی در نقاط مختلف استان و بارش رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود افزود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری از شدت بارش ها کاسته و دماهای کمینه کاهش می یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: در اواخر هفته بارش های رگباری همراه با رعد و برق در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.

وی با تاکید بر اینکه روز گذشته در اغلب نقاط استان شاهد بارش های باران بودیم که بیشترین بارش در فامنین با 24 میلیمتر ثبت شده است ادامه داد: در ایستگاه فرودگاه همدان 18 میلیمتر باران در شب گذشته گزارش شده است.

باقری شکیب در پایان با تاکید بر اینکه تغییرات دمای همدان در 24 ساعت گذشته بین 15 تا 7 درجه سانتیگراد گزارش شده است گفت: نهاوند با 23 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان و گل تپه با پنج درجه سانتیگراد خنک ترین ایستگاه استان گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش شدید باد در همدان/ سامانه بارشی در راه است

وزش شدید باد در همدان/ سامانه بارشی در راه است