مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-04-24ورزشي

سمت تشریفاتی آیان در فدراسیون جهانی/ خانم آمریکایی رییس موقت وزنه برداری می ماند


رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد تا برگزاری انتخابات در این سمت باقی می ماند و همچنین به تاماش آیان یک پست افتخاری داده شد.

- رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد تا برگزاری انتخابات در این سمت باقی می ماند و همچنین به تاماش آیان یک پست افتخاری داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون جهانی وزنه برداری، خانم اورسلا پاپاندرئا سرپرست فدراسیون جهانی وزنه برداری پیامی را خطاب به وزنه برداران، مربیان و فدراسیون های ملی عضو ارسال کرد.

پاپاندرئا در مهمترین بخش های پیام خود عنوان کرده است: می دانم ورزشکاران با چالش رو برو شده اند و امیدوارم بتوانند تمرینات و فعالیت خود را ادامه دهند اما مهمتر از همه این است که بتوانند سلامتی خود را حفظ کنند.

*آیان سفیر افتخاری وزنه برداری شد همانطور که می دانید تاماش آیان از سمت خود استعفاء داده است و او 44 سال یعنی بیش از نیمی از عمر خود را برای موفقیت وزنه برداری گذاشته است.

وظیفه ما است از خدمات او سپاسگزاری کنیم از این رو عنوان سفیر افتخاری وزنه برداری به او داده شده است.

* انجام اصلاحات در سیستم انتخابی المپیک هیات اجرایی فدراسیون جهانی اصلاحات را مطابق دستور العمل های انتخابی المپیک IOC انجام داده است و اکنون ما منتظر تصویب آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمت تشریفاتی آیان در فدراسیون جهانی/ خانم آمریکایی رییس موقت وزنه برداری می ماند

سمت تشریفاتی آیان در فدراسیون جهانی/ خانم آمریکایی رییس موقت وزنه برداری می ماند