مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-04-24اقتصادي

کرونا در سمنان/ از توجه به زندانیان تا میدان داری نوجوانان+ فیلم


توزیع یک هزار عدد ماسک ویژه زندانیان و سربازان اداره کل زندان ها و آتش به اختیاری نوجوانان شاهرودی تنها بخشی از اخبار مربوط به ویروس کرونا در استان سمنان است.

- خبرگزاری فارس سمنان- گروه اجتماعی: همه گیری ویروس کرونا در کشورمان سبب شد تا بخش های مختلفی صدمه ببینند و فعالیت های زیادی نیز برای ترمیم خسارت های وارده و جلوگیری از گسترش این ویروس انجام شود.

دستگاه های مختلف دولتی و حاکمیتی و گروه های مردمی به میدان آمدند تا خدماتی را در دوران مقابله با ویروس کرونا ارائه کنند.

توزیع 1000 ماسک بین زندانیان و سربازان زندان ها امیر بینایی، رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان با اشاره به اهم اقدامات کمیته بهداشت و سلامت از زمان تشکیل کمیته تاکنون اظهار کرد: ارائه قریب به 50 پیشنهاد کاربردی به ستاد استانی ازجمله حذف سهمیه بنزین نوروزی و تشکیل بانک اطلاعاتی سفیران سلامت مردمی با همکاری و هماهنگی تشکل های مردم و نهاد انجام شده است.

وی از تشکیل بانک اطلاعاتی سفیران سلامت اداری به عنوان رابطان دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی و راه اندازی شبکه های خیران شهرستانی برای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی استان با همکاری فرمانداران خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در سمنان/ از توجه به زندانیان تا میدان داری نوجوانان+ فیلم

کرونا در سمنان/ از توجه به زندانیان تا میدان داری نوجوانان+ فیلم