مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-04-24اقتصادي

دو هزار و 700 تن خرما ماه رمضان در کردستان توزیع می شود


محمد دره وزمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بیشترین خرمای مصرفی در استان از رقم مضافتی است، اظهار داشت: براساس بررسی های انجام شده در بازار استان، خرما رقم مضافتی به قیمت هر کیلوگرم 13 هزار تا 30 هزار تومان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه از دیگر ارقام خرما که در بازار کردستان وجود دارد و از خرید آن هم استقبال می شود، خرمای کبکاب است، افزود: قیمت هر کیلوگرم از انواع مختلف این رقم هم در استان از 10 هزار تا 14 هزار تومان متغیر است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: به منظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان قرار شده دو هزار و 700 تن خرما برای توزیع به این اختصاص داده شود.

دره وزمی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا هم اکنون قادر به پیش بینی میزان استقبال مردم از خرید خرما نیستیم ولی با این وجود خرمای مورد نیاز مردم را تامین خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ایران یکی از تولیدکنندگان خرمای مرغوب به شمار می رود بنابراین از نظر تامین این کالا هیچ گونه مشکل و محدودیتی برای استان های مختلف کشور وجود ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در طول سال گذشته پنج هزار و 637 تن شکر بین خانوارها، 21 هزار و 197 تن شکر بین واحدهای صنعتی و صنفی و چهار هزار و 664 تن برنج هندی در این استان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هزار و 700 تن خرما ماه رمضان در کردستان توزیع می شود

دو هزار و 700 تن خرما ماه رمضان در کردستان توزیع می شود