مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-04-24بين الملل

فیلیپین تا 15 مه قرنطینه پایتخت را تمدید کرد


رییس جمهوری فیلیپین تا 15 مه سال جاری میلادی و برای مقابله با گسترش کروناویروس و کنترل آن قرنطینه مانیل، پایتخت را تمدید کرده است.

- رییس جمهوری فیلیپین تا 15 مه سال جاری میلادی و برای مقابله با گسترش کروناویروس و کنترل آن قرنطینه مانیل، پایتخت را تمدید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین امروز (جمعه) اعلام کرد که این تصمیم از سوی ریاست جمهوری برای تمدید قرنطینه با هدف مقابله با گسترش بیماری ویروسی کرونا صورت گرفته است.

وی همچنین ادامه داد، این اقدامات در سایر مناطق با شیوع بالا اجرایی می شود اما در مناطق کم خطرتر با شدت کمتری خواهد بود و در این مناطق فعالیت های تجاری، حمل و نقل و مشاغل به صورت نسبی آغاز به کار می کنند.

تصاویر تلویزیونی امروز از نشست گروه بحران به ریاست دوترته نشان می دهد که وی این تصمیم را روز پنجشنبه گرفته و حتی جایزه 986 هزار دلاری را هم برای هر شهروندان فیلیپینی در نظر گرفته که بتواند واکسن این بیماری را کشف کند.

دوترته نسبت به نارضایتی ها در کشور هشدار داد و گفت: همه در معرض خطر هستند اما نباید به مخالفت بپردازند.

بر اساس گزارش های منابع پزشکی و درمانی فیلیپین، 462 تن در این کشور بابت این بیماری ویروسی جان باخته و 6981 تن هم به آن مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلیپین تا 15 مه قرنطینه پایتخت را تمدید کرد

فیلیپین تا 15 مه قرنطینه پایتخت را تمدید کرد