مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-04-24سياسي

بیماری کرونا مانع جمع آوری معتادان متجاهر شده است


اردشیر صفاپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح جمع آوری 500 معتاد که هرساله با نزدیکی به ایام نوروز اجرایی می شد، سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو گردید و به کلیه استان ها ابلاغ شد که تا اطلاع بعدی از اجرای این طرح خودداری کنند.

وی اضافه کرد: دلیل لغو شدن این طرح، وجود آسیب ها و مشکلات ناشی از انتقال بیماری کرونا برای عوامل اجرایی و نیروهای انتظامی است که قرار شد استان تهران به عنوان الگو، طرحی جدید را انجام داده و نتایج و بازخوردهای آن را به استان ها گزارش کند.

صفاپور بر ضرورت یک ساختمانی مناسب برای قرنطینه معتادان تاکید کرد و گفت: باید در نظر بگیریم، اگر دستگاه های اجرایی استان فضایی در اختیار دارند که بلااستفاده مانده است، آن را در اختیار شورای مبارزه با مواد مخدر قرار دهند تا بتوانیم با یک برنامه ریزی مناسب به جمع آوری معتادان اقدام کنیم.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با بیان اینکه یک هزار و 200 معتاد متجاهر در استان قزوین شناسایی شده و آماده جمع آوری است، اظهار داشت: در بین شهرستان های استان قزوین، آوج پاک از وجود هرگونه معتاد متجاهر است و به غیر از قزوین مشکلی در سایر شهرستان ها نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری کرونا مانع جمع آوری معتادان متجاهر شده است

بیماری کرونا مانع جمع آوری معتادان متجاهر شده است