مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-04-24حوادث

برخورد اتوبوس با کامیون در ساوه 24 مصدوم بر جای گذاشت


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ساوه گفت: برخورد کامیون با اتوبوس در محورهای مواصلاتی این شهرستان حادثه آفرید.

- احمد علی امینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در ساعت 6 امروز جمعه ؛ پنجم اردیبهشت ماه خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور اتوبان ساوه به تهران، هفت کیلومتری ورودی شهر پرندک به سمت به تهران، به واحد دیسپچ اورژانس 115 شهرستان زرندیه اطلاع رسانی شد.

وی گفت: پس از اطلاع از این حادثه سریعا کدهای عملیاتی از پایگاه های اورژانس 115 مرکز مامونیه و پرندک و زاویه به محل اعزام شدند .

امینی افزود : پس از رسیدن تکنسین های اورژانس 115 به محل حادثه، اقدامات تریاژ برای مصدومین انجام گرفت که مجددا به علت بالا بودن تعداد مصدومین این حادثه نیاز به کدهای کمکی شد .

سرپرست مرکز مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی ادامه داد : سریعا از طریق اپراتور های دیسپچ اورژانس 115 شهرستان زرندیه از هلال احمر زرندیه و اورژانس 115 شهر رباط کریم درخواست آمبولانس شدد که نهایتا 24 مصدوم این حادثه پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی شهرستان ساوه و زرندیه و رباط کریم انتقال داده شدند.

*عکس تزیینی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد اتوبوس با کامیون در ساوه 24 مصدوم بر جای گذاشت

برخورد اتوبوس با کامیون در ساوه 24 مصدوم بر جای گذاشت