مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 19:302020-04-23اقتصادي

ارتقاء صادرات محصولات غیرنفتی دانش بنیان ها در سال جهش تولید


رییس مرکز فناوی های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: تلاش می کنیم در سال جهش تولید به جزء ارتقاء صادرات محصولات دانش بنیان افزایش صادرات غیرنفتی کشور با هدف دیپلماسی فناوری به ویژه در کشورهای همسایه و منطقه را هدف گذاری کنیم.

- اسماعیل قادری فر رییس مرکز فناوی های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، یکی از برنامه های محوری که معاونت علمی در برنامه های هشت گانه خود برای جهش تولید در نظر گرفته را موضوع توسعه صادرات دانش بنیان ها عنوان کرد و گفت: رفع گلوگاه های اقتصادی صنعتی ملی، صیانت از بازار داخلی و ارتقاء بازار خارجی، بهبود محیط کسب وکار، افزایش نقش آفرینی کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان در تعامل با بنگاه های اقتصادی، افزایش اشتغال سرمایه انسانی تحت ارتقاء  فرهنگ کارآفرینی از جمله برنامه های کلیدی است.

 یکی از این برنامه ها بحث صیانت از بازار داخلی و خارجی است که مقام معظم رهبری نیز در بیاناتشان به موضوع مهم بازار محصولات دانش بنیان اشاره مستقیم داشتند.

  هدف گذاری افزایش صادرات غیرنفتی دانش بنیان در کشورهای همسایه رییس مرکز فناوی های راهبردی معاونت علمی گفت: در تلاش هستیم در سال جهش تولید به جزء ارتقاء صادرات محصولات دانش بنیان افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء صادرات محصولات غیرنفتی دانش بنیان ها در سال جهش تولید

ارتقاء صادرات محصولات غیرنفتی دانش بنیان ها در سال جهش تولید