مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 17:352020-04-23سياسي

پیمانکار پارکینگ شلمچه به تعهداتش در اربعین 98 عمل نکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ همت علی ترکارانی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین خرمشهر اظهار کرد: آسفالت و محصور کردن پارکینگ، حضور 40 نفر در هر شیفت کاری و به کار گیری 40 دستگاه خودروی یدک کش و پایش تصویری برای بحث امنیت خودروها در پارکینگ در تعهدات پیمانکار پارکینگ بود اما هیچکدام عملی نشد.

وی افزود: شمار خودروهای پارک شده در مرز شلمچه در سال گذشته 40 هزار دستگاه بود که حفظ امنیت این خودروها را با وجود کوتاهی پیمانکار، نیروی انتظامی بر عهده گرفت اما برای اربعین امسال هیچ موافقتی در خصوص فعالیت پیمانکار پارکینگ اربعین سال گذشته نخواهد شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر همچنین بر لزوم پایش تصویری مسیر مقاومت تا پل نو برای افزایش امنیت مسیر تأکید کرد و گفت: پایش تصویری تا پل نو توسط منطقه آزاد انجام می شود و از پل نو تا میدان مقاومت پایش تصویری وجود ندارد.

سرهنگ ترکارانی از اسکان نیروهای انتظامی در مرز شلمچه به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات اربعین 98 یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی بیشترین تعداد نیرو را در اربعین دارد که با وجود تلاش های مسئولان ذی ربط برای اسکان نیروهای انتظامی، یگان ویژه با مشکل اسکان مواجه بودند که یادمان شلمچه برای اسکان آنها در نظر گرفته شد و نیروهای راهور نیز در کانکس های جاده ای استراحت می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار پارکینگ شلمچه به تعهداتش در اربعین 98 عمل نکرد

پیمانکار پارکینگ شلمچه به تعهداتش در اربعین 98 عمل نکرد