مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-23حوادث

باد برق اسلامشهر را 2 ساعت قطع کرد


وزش باد شدید باعث شکسته شدن یک اصله درخت و قطعی دو ساعته برق، در برخی از مناطق اسلامشهر شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، در پی وقوع طوفان شدید ظهر امروز که موجب آسیب دیدن به تعدادی از درختان در سطح شهر اسلامشهر شد ،برق برخی از مناطق این شهر به مدت 2 ساعت قطع شد.

ساعت 15 امروز وزش باد شدید باعث شکسته شدن درخت تنومند خشک شده در مقابل مسجد چهارده معصوم(ع)  واقع درخیابان شهید مدنی اسلامشهر  و سقوط آن بر روی شبکه برق این محل و قطعی سیم های انتقال برق شد.

با وقوع این حادثه و در پی تماس شهروندان، ماموران آتش نشانی و اداره برق در محل حاضر شده و اقدام به قطع درخت مذکور که از ریشه کنده شده بود ،کرده و پس از حضور کارگران خدمات شهری و سازمان پارکها قطعات قطع شده درخت از محل جمع آوری و مامورین اداره برق نیز سیم های قطع شده را مرمت و بازسازی شد.

وقوع این حادثه علاوه بر قطع 2ساعته برق محل خسارت هایی نیز به شبکه برق رسانی منطقه واردکرد، که برای جلوگیری از این امر مسئولین دستگاه های مربوطه از جمله سازمان پار ک ها و سیما و منظر شهرداری اسلامشهر می توانند با همکاری اداره برق نسبت به شناسایی و قطع درختان خشک شده و در معرض سقوط بر روی شبکه برق رسانی اقدام و با پیشگیری از وقوع  این قبیل حوادث ناگوار، مانع از آسیب رسیدن به شبکه برق رسانی شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد برق اسلامشهر را 2 ساعت قطع کرد

باد برق اسلامشهر را 2 ساعت قطع کرد