مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-04-23اقتصادي

800 بسته معیشتی در بین نیازمندان تکاب توزیع می شود


حجت الاسلام عیسی برادری روز پنج شنبه در جلسه قرارگاه مواسات و همدلی تکاب افزود: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی سه میلیارد و 640 میلیون ریال کمک نقدی به همت خیّران جمع آوری و اقلام اساسی موردنیاز خانوارها خریداری شده است.

وی بیان کرد: براساس طرح مواسات و همدلی، خانواده های نیازمند که عضو نهادهای حمایتی نیستند شناسایی شده و با همکاری خیّران و روحانیون در 2 مرحله از بسته های غذایی در ماه مبارک رمضان بهره مند خواهند شد.

وی اظهارداشت: قرارگاه مواسات و همدلی روحانیون به منظور رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده های نیازمند در ایام ماه مبارک رمضان در شرایط تعطیلی کسب و کارها به خاطر شیوع بیماری کرونا همزمان با سایر شهرهای آذربایجان غربی در تکاب نیز راه اندازی شده است.

امام جمعه تکاب ادامه داد: همچنین 33 دست لباس سرهم مخصوص محافظ پرستاران (گان) نیز که با مشارکت موسسه خیریه باقیات الصالحات این شهرستان تهیه شده بود به صورت رایگان در اختیار بهورزان روستاهای تکاب قرار گرفت.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور فعالیت ها و اقدامات خیریه و داوطلبانه در این شهرستان جهت مقابله با این بیماری و رسییدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 بسته معیشتی در بین نیازمندان تکاب توزیع می شود

800 بسته معیشتی در بین نیازمندان تکاب توزیع می شود