مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-04-23سياسي

بسیج جبهه واحدی برای کنترل پیامدهای اقتصادی کرونا تشکیل داده است


رییس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: ما به عنوان بخشی از فرزندان ملت ایران جبهه واحدی را برای کنترل پیامدهای کرونا در اقتصاد خانوارها و اقشار مختلف که آسیب دیده اند تشکیل داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز پنج شنبه 4 اردیبهشت در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در اردوگاه رهبری که در مصلی تهران برگزار شد، گفت: این رزمایش با همت مردم ولایتمدار ایران که در اردوگاه رهبری هستند برگزار شده و بسته های معیشتی فراوانی را برای توزیع آماده کرده ایم.

وی افزود: در فروردین ماه سال جاری زندگی بخش های زیادی از مردم ایران تحت تأثیر ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند اما پس از دعوت رهبر معظم انقلاب که با تحسین ایشان از ملت ایران از کمک مردم و حمایت از نیازمندان صورت گرفت جلوه هایی خوش در طول 50 روز اخیر آفریده شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در سراسر کشور بسیج به عنوان فرزند ایران در کنار همه دستگاه ها و سازمان های حمایتی و با کمک نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی قرارگاه رزمایش همدلی شکل گرفت.

سردار سلیمانی گفت: امروز صبح در 3 استان و بعدازظهر در 11 استان این رزمایش برگزار شد ضمن اینکه برهمین اساس امروز 700 هزار بسته مواد غذایی با رعایت شئونات لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج جبهه واحدی برای کنترل پیامدهای اقتصادی کرونا تشکیل داده است

بسیج جبهه واحدی برای کنترل پیامدهای اقتصادی کرونا تشکیل داده است