مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-04-23اقتصادي

2 هزار بن خریدکالا بین اقشار آسیب پذیر همدان توزیع می شود


سرهنگ علی بقایی روز پنجشنبه در توضیح این خبر بیان کرد: کارگران نیازمند شهرداری، پاکبان ها، پارکبان ها، رانندگان تاکسی، زباله گردها و افرادی که مشکل معیشتی دارند، شناسایی شده است که بن های خرید کالا توسط شهرداری بین نیازمندان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه 300 هزار تومان به حساب سرپرست خانوارهایی که کارگر فصلی وساختمانی هستند واریز شده و این امر با همکاری دولت و فرمانداری انجام و شماره حساب افراد نیازمند برای واریز کمک ها دریافت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: علاوه بر این خدمات به 300 نفر از افرادی که مشکل پرداخت اجاره منزل مسکونی را داشتند و توسط دفتر نماینده ولی فقیه شناسایی شده بودند هر یک 200 هزار تومان پرداخت می شود.

سرهنگ بقایی گفت: اولین مرحله کمک های مومنانه به ارزش 2 میلیارد و 260 میلیون تومان بین اقشار آسیب پذیر شهرستان همدان در قالب بسته های غذایی و خدمات مختلف و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند امروز همزمان با سراسر کشور توزیع شد.

وی افزود: پنج هزار بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و 500 هزار تومان بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شده که این بسته ها حاوی 10 کیلوگرم برنج، 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار بن خریدکالا بین اقشار آسیب پذیر همدان توزیع می شود

2 هزار بن خریدکالا بین اقشار آسیب پذیر همدان توزیع می شود