مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-04-23ورزشي

تشریح وضعیت سهمیه های کشتی آزاد در المپیک/ پیشتازی روسیه و آمریکا


اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی به سهمیه های کسب شده در کشتی آزاد و سهمیه های باقی مانده برای حضور در بازی های المپیک توکیو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، بر اساس گزارشی که اتحادیه جهانی کشتی منتشر کرده است، تاکنون نیمی از سهمیه های اوزان شش گانه کشتی آزاد برای المپیک 2020 توکیو کسب شده و تلاش کشتی گیران برای کسب نیمی دیگر از این سهمیه ها ادامه خواهد داشت.

رضا اطری، حسن یزدانی و یداله محبی کشتی گیران کشورمان در اوزان 57، 86 و 125 کیلوگرم هستند که توانسته اند سهمیه های المپیک را در رقابت های جهانی نورسلطان قزاقستان بدست آوردند و نمایندگان کشورمان نیز باید برای کسب سهمیه در اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم در 2 رقابت گزینشی قاره آسیا و گزینشی جهانی که سال آینده در کشورهای قرقیزستان و بلغارستان برگزار می شود، تلاش کنند.

اتحادیه جهانی کشتی رقابت های جهانی 2019 قزاقستان و 2 مرحله رقابت گزینشی به صورت قاره ای و جهانی را به عنوان مراحل کسب سهمیه المپیک تعیین کرده بود که تاکنون مسابقات جهانی 2019، و رقابت های گزینشی در قاره ی آمریکا برگزار شده و رقابت های گزینشی قاره های اروپا، آسیا، آفریقا- اقیانوسیه و سطح جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا با یک سال تعویق به میزبانی همان کشورها و در همان تاریخ ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت سهمیه های کشتی آزاد در المپیک/ پیشتازی روسیه و آمریکا

تشریح وضعیت سهمیه های کشتی آزاد در المپیک/ پیشتازی روسیه و آمریکا