مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-04-23اجتماعي

برگزاری 95 عنوان برنامه مجازی در هفته فرهنگی اصفهان


معاون فرهنگی شهردار اصفهان از برگزاری 95 عنوان برنامه مجازی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در چهار محور سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی توسط سازمان فرهنگی، - اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان محمد عیدی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور تجمع نکردن شهروندان و رعایت فاصله گذاری فیزیکی، امسال برنامه های ویژه هفته فرهنگی اصفهان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با شعار شهری که دوستش دارم به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به تقارن هفته فرهنگی اصفهان و ماه مبارک رمضان ادامه داد: برنامه هایی که برای این هفته تدارک دیده شده، هفته فرهنگی و ماه رمضان را پوشش می دهد، چون شعائر و مناسک دینی از یک سو و باورهای پردوام مذهبی از سوی دیگر در صورت بندی هویت ما نقش بسیار تعیین کننده دارد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: برنامه های این هفته مشخصه های هویتی جهان شهر اصفهان را در دو بخش فرهنگ عامه (فولکلور) و فرهنگ کارشناسی باز نمایی کرده و به چهار محور سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی که موجب نشاط اجتماعی می شود، توجه ویژه ای خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 95 عنوان برنامه مجازی در هفته فرهنگی اصفهان

برگزاری 95 عنوان برنامه مجازی در هفته فرهنگی اصفهان