مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-04-23اقتصادي

توزیع 500بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد ریال بین نیازمندان شهرقدس


مسعود مختاری در حاشیه بازدید از روند آماده سازی بسته های حمایتی معیشتی طرح محرومیت زدایی که با همراهی مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر قدس انجام شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، آسیب های اقتصادی و معیشتی این بیماری در جامعه و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، شهرداری و شورای اسلامی قدس برای شرکت در رزمایش همدلی به میدان آمده اند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و شهرداری قدس با همیاری شورای اسلامی شهر قدس اقدام به تهیه و آماده سازی 500 بسته حمایتی اقلام مواد غذایی و مواد بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کرده است و این بسته ها طی روزهای آینده توزیع خواهد شد.

شهردار قدس بیان داشت: طی هماهنگی های صورت گرفته در قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان قدس و نهادهای حمایتی مربوطه مبنی بر شناسایی خانواده های نیازمند، این بسته های حمایتی با هماهنگی با ائمه جماعات مساجد شهر قدس به صورت مسجد محور و محله محور توزیع خواهد شد.

مختاری گفت: علی رغم تمام مسائل و مشکلات مالی، اما با تقدیم لایحه طرح تأمین بسته های معیشتی حمایتی به صحن شورای اسلامی شهر قدس، اعضای شورای اسلامی با نهایت همکاری، همدلی و استقبال این طرح را به تصویب رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد ریال بین نیازمندان شهرقدس

توزیع 500بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد ریال بین نیازمندان شهرقدس