مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-23سياسي

برنامه های ماه مبارک رمضان از شبکه البرز اعلام شد


مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در حوزه های رادیو، تلویزیون و خبر را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صادق مقدسی گفت: یکی از ویژه برنامه های تلویزیونی مرکز استان البرز در ماه مبارک رمضان نسیم سحر است که ویژه سحرهای ماه مبارک رمضان بوده و به طور زنده و مستقیم از محل آستان مقدس امام زاده حسن (ع) کرج به روی آنتن می رود.

این برنامه با ایجاد فضایی عرفانی و ترویج آموزه های دینی و معرفتی هر روز از ساعت 3:30 دقیقه تا 4:30 دقیقه صبح میهمان البرزی ها خواهد بود.

وی به ویژه برنامه سیمرغ اشاره کرد و گفت: در این ویژه برنامه حکایت هایی از منطق الطیر با حضور کارشناس برنامه پخش خواهد شد، همچنین در ویژه برنامه همنشین از زحمات کادر درمان و پزشکی همچنین خانواده های شهدا و جانبازان گزارش هایی پخش خواهد شد قصه های قرآنی با حضور کارشناسان، شرح دعای سحر از بخش های این برنامه هستند و محمدعلی کردمصطفی اجرای برنامه را به عهده دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز به ویژه برنامه ماه عاشقی اشاره کرد و گفت: ماه عاشقی ویژه برنامه افطار ماه مبارک است که هر شب از ساعت 19 تا 20:30 دقیقه از سیمای البرز پخش می شود.

مقدسی به ویژه برنامه رمضان در استان ها نیز اشاره کرد که به آداب و رسوم مردم در محله های کرج و سایر شهرستان های استان البرز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ماه مبارک رمضان از شبکه البرز اعلام شد

برنامه های ماه مبارک رمضان از شبکه البرز اعلام شد