مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-04-23اقتصادي

سومین پست 230 کیلوولتی برق استان اردبیل در خلخال بهره برداری می شود


حسین قدیمی روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: پست 230 کیلوولتی شهر خلخال سومین پست 230 کیلوولتی استان اردبیل پس از شهرهای اردبیل و نمین است که با هدف تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ منطقه احداث و با بهره برداری از آن برق موردنیاز و نامحدود سرمایه گذاران متقاضی راه اندازی طرح های بزرگ صنعتی و تولیدی این شهرستان تامین می شود.

وی اظهارداشت: پروژه های ایجاد پست 230 کیلو ولت و نیز خط انتقال جدید از خط انتقال نیروی شهرستان پره سر در استان گیلان به این منطقه برای تغذیه پست جدید در حال احداث شهرستان از چهار سال پیش آغاز شده و این پروژه ها در مرحله پایانی و آماده شدن برای بهره برداری هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: پروژه احداث پست 230 کیلوولتی شهر خلخال هم اکنون از 100 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با ارزش سرمایه گذاری هزار میلیارد ریال در حال آماده شدن برای افتتاح است.

او اضافه کرد: پروژه احداث خط انتقال جدید برای انرژی رسانی به این پست با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و دکل های انتقال نیروی آن نصب شده است.

قدیمی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته مشکل افت ولتاژ برق و خاموشی های ناشی از ناپایداری برق در 2 بخش شاهرود و خورش رستم خلخال برطرف شده و به حداقل رسیده ، افزود: برای اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین پست 230 کیلوولتی برق استان اردبیل در خلخال بهره برداری می شود

سومین پست 230 کیلوولتی برق استان اردبیل در خلخال بهره برداری می شود