مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 08:062020-04-23سياسي

برنامه ی دانشگاه تربیت مدرس برای قرار گرفتن بین 280 دانشگاه برتر جهان تا سال 1404


رییس دانشگاه تربیت مدرس از اجرای برنامه راهبردی این دانشگاه به منظور ارتقا در سطح بین المللی خبر داد و گفت: براساس این برنامه راهبردی دانشگاه تربیت مدرس باید تا سال 1404 جزو 280 دانشگاه برتر جهان قرار بگیرد.

- رییس دانشگاه تربیت مدرس از اجرای برنامه راهبردی این دانشگاه به منظور ارتقا در سطح بین المللی خبر داد و گفت: براساس این برنامه راهبردی دانشگاه تربیت مدرس باید تا سال 1404 جزو 280 دانشگاه برتر جهان قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد تقی احمدی در بیست و هفتمین اجلاس روسای دانشگاههای بزرگ کشور که امروز به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس در حال برگزاری است ضمن بیان این مطلب به برنامه راهبردی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ما سال 94 طرحی با عنوان طرح تحول راهبردی در دانشگاه تربیت مدرس تصویب کردیم تا بر اساس این طرح دانشگاه تا سال 1404 هدف و برنامه مشخصی داشته باشد و هدف از تدوین این طرح ارتقای دانشگاه تربیت مدرس و رسیدن به تراز 280 دانشگاههای جهان است.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح تحول و یا برنامه راهبردی دانشگاه تربیت مدرس چهار اولویت اصلی دارد که تعامل میان بخشی و میان رشته ای، حضور در تعاملات بین المللی، خوداتکایی، پایداری اقتصادی و مدیریتی و پایداری در کنار ارتقای کیفی آموزش و پژوهش از جمله اولویت های اصلی این برنامه راهبردی در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ی دانشگاه تربیت مدرس برای قرار گرفتن بین 280 دانشگاه برتر جهان تا سال 1404

برنامه ی دانشگاه تربیت مدرس برای قرار گرفتن بین 280 دانشگاه برتر جهان تا سال 1404