مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-04-23اقتصادي

افزایش 100 درصدی بودجه پدافند غیرعامل شهرداری زاهدان در سال 99


رییس اداره پیشگیری و مقابله با بحران شهرداری زاهدان گفت: با توجه به اهمیت اقدامات پیشگیرانه در کاهش آثار و آسیب های ناشی از بروز بحران و حوادث بودجه این مدیریت در سال جاری نسبت به سال گذشته از رشد صددرصدی برخوردار شده است.

- محمد هادی مرعشی افزود: افزایش بودجه در قالب دو طرح و سه پروژه با عناوین طرح تجهیز پایگاههای امدادی مدیریت بحران، طرح مطالعات پدافند غیر عامل در خصوص جانمایی و اسکان اضطراری شهروندان و پروژه برگزاری دوره های آموزشی و رزمایش انجام شده است.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های بودجه ی این اداره گفت: ساماندهی و تقویت ماموریت های امدادی و برنامه ارتقاء تاب آوری شهری در وقوع حوادث و همچنین ارتقا سطح آموزش کارکنان شهرداری و شهروندان به عنوان ویژگی های مهم بودجه سال جاری اداره پیشگیری و مقابله با بحران و پدافند غیرعامل محسوب می شوند.

وی ضمن تشریح برنامه های جدید حوزه مذکور در سال جاری گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جدید موضوع شناسایی، تقویت و جلب همکاری سازمان ها و انجمن های مردم نهاد در راستای افزایش بهروری از ظرفیت بالقوه مردمی در مواجهه با آثار بحران و حوادث با جدیت پیگیری و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی بودجه پدافند غیرعامل شهرداری زاهدان در سال 99

افزایش 100 درصدی بودجه پدافند غیرعامل شهرداری زاهدان در سال 99