مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 06:262020-04-23اقتصادي

ایجاد وام دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی/ اختصاص اعتبار بازسازی خوابگاه ها


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: ایجاد وام دانشجویان گروه تحصیلات تکمیلی یعنی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با جمعیتی حدود 22 هزار نفر در دستور کار صندوق قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی با بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برای پیگیری مطالبات دانشجویان در حوزه رفاهی و خوابگاهی در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اختصاص30 میلیارد تومان برای بازسازی خوابگاه های دانشجویی خبر داد و گفت: این در حالی است که قریب 500 میلیارد تومان وام به دانشگاه هایی که خوابگاه نیمه کاره دارند، پرداخت خواهد شد.

رحیمی با بیان این که رشد بودجه دانشگاه ها در حوزه فرهنگی نتیجه تلاش های معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت است، اظهار داشت: این تلاش از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی وزات بهداشت موجب شده تا این نگاه در ذهن ما شکل بگیرد که در مجموعه صندوق رفاه، فعالیتی که خروجی آن به رفاه دانشجویان ختم نشود، محل اشکال است.

وی گفت: ما اطمینان داریم می توانیم بخشی از مشکلات دانشجویان را حل کنیم و در مدتی که در مجموعه مشغول خدمت بوده ایم، یکی از مشکلاتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد وام دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی/ اختصاص اعتبار بازسازی خوابگاه ها

ایجاد وام دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی/ اختصاص اعتبار بازسازی خوابگاه ها