مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-04-23سياسي

چهار میلیارد تومان برای ساخت موزه صحرای طبس هزینه شد


غلامرضا فلاحی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: واقعه 5 اردیبهشت و شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس یکی از حوادث شگفت انگیز و عبرت آموز دهه های اخیر است که از آن درس ها می توان آموخت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا برای یادآوری این حادثه عظیم طرح ساخت یک موزه باشکوه در محل حادثه و یک مجتمع رفاهی در نزدیکی مسجد شکر از مدت ها قبل مد نظر بوده است.

ساخت موزه صحرای طبس به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کشور واگذار شد فلاحی با بیان اینکه تا سال گذشته اداره کل برای ساخت موزه صحرای طبس چهار میلیارد تومان هزینه کرده است، ادامه داد: با توجه به مجموع شرایط از نیمه دوم سال قبل تصمیم گرفته شد که ادامه ساخت موزه به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کشور واگذار شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات ساخت موزه، ملی بوده و جذب اعتبار همواره با مشکلاتی همراه است واگذاری ساخت موزه صحرای طبس به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به روند کارها سرعت خواهد بخشید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: تا قبل از واگذاری، بنیاد حفظ آثار خراسان جنوبی اقدامات بسیار ارزشمندی در زمینه ساخت موزه انجام داد و بسیاری از اسناد چون لاشه های هواپیما از تهران به طبس منتقل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار میلیارد تومان برای ساخت موزه صحرای طبس هزینه شد

چهار میلیارد تومان برای ساخت موزه صحرای طبس هزینه شد