مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-04-23ورزشي

13 باشگاه ورزشی متخلف در زنجان پلمب شد


عذرا واسعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی مدت یاد شده به پنج باشگاه ورزشی در شهرستان خرمدره اخطاریه پلمب صادر شد و 18 باشگاه ( 2 باشگاه دولتی و 16 باشگاه خصوصی) در شهرستان زنجان نیز در شهرستان های ابهر، طارم، تذکر کتبی و شفاهی، دریافت کردند.

وی به محل 13 باشگاه ورزشی پلمب شده در سطح شهرستان های این استان اشاره کرد و اظهار داشت: از 13 باشگاه ورزشی پلمب شده در سطح این استان، تعداد 6 باشگاه در شهرستان زنجان، 2 باب در شهر هیدج از توابع شهرستان ابهر، یک باشگاه در شهرستان طارم، یک باشگاه در محمود آباد شهرستان خدابنده و سه باب نیز در شهر ابهر، است.

واسعی تصریح کرد: مجوز فعالیت آن دسته از باشگاهدارانی که نسبت به فک پلمب اقدام کنند بر اساس قانون و مقررات و ضوابط تعیین شده، لغو خواهد شد.

دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: در حال حاضر به علت شیوع بیماری ویروس کرونا، وضعیت برای بازگشایی باشگاه های ورزشی، مناسب نیست و در صورت بی توجهی باشگاهداران به دستورالعمل های ابلاغی، با آنان بر اساس قانون و مقررات رفتار خواهد شد.

واسعی افزود: با تعطیلی باشگاه های ورزشی، فعالان در این عرصه اعم از مدیران، موسسین و مربیان با مشکل معیشتی و درآمدی مواجه شدند که برای جبران خسارت، قرار است تسهیلات برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 باشگاه ورزشی متخلف در زنجان پلمب شد

13 باشگاه ورزشی متخلف در زنجان پلمب شد