مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-04-23اقتصادي

اردکانی ها 30 درصد بیشتر آب مصرف کردند


بهروز شهابی زاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بدون ذکر آمار و ارقام افزود: افزایش مصرف این ماده حیاتی با ارزش اقتصادی بالا در حالی است که منابع آبی منطقه محدود و آب موجود هم از کیفیت پایینی برخوردار است.

وی با اشاره به افزایش تدریجی دمای هوا و راه اندازی کولرهای آبی در منازل ،کارگاه ها و سایر واحدها تاکید کرد: در راستای تأمین آب در فصل گرم سال و نیز جلوگیری از شیوع کرونا در ایستگاه های برداشت آب در چارچوب طرح فاصله گذاری اجتماعی در این مورد اقداماتی انجام شد.

وی اضافه کرد: هرچند همه ساله در ماه های اسفند و فروردین شاهد افزایش مصرف آب به دلیل خانه تکانی ، شستن فرش ها و خودروها هستیم ، اما امسال شرایط نسبت به سال های قبل متفاوت تر بود.

فرماندار اردکان با بیان اینکه به دلیل شرایط جغرافیایی منطقه ، کیفیت آب پایین است و معضل شوری آب از اواخر اردیبهشت ماه بیشتر مشهود می شود تصریح کرد: در سال جاری، پیش از فرارسیدن فصل گرم سال ، جلساتی برای تأمین آب و نیز رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کووید 19(کرونا) برگزار شد.

شهابی زاد اظهارداشت: برای جلوگیری از انتقال بیماری از طریق جایگاه ها و شیرهای برداشت آب با مراجعه زیاد در میدان آزادی و محل شرکت آب و فاضلاب (آبفا) شهری به ترتیب به صورت پدالی و سپس مجهز به چشم الکترونیکی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانی ها 30 درصد بیشتر آب مصرف کردند

اردکانی ها 30 درصد بیشتر آب مصرف کردند