مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-04-23اقتصادي

خرید 4 هزار تنی گوشت سفید در مازندران/افزایش 10 هزار تنی ذخیره فرآورده های پروتیینی


مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 4 هزار تن گوشت سفید خریداری شد که بخشی از بهای آن پرداخت و مابقی هم در حال پرداخت است.

- سیدمحمد جعفری در گفت و گو با خبرگزاری فارس از شهرستان ساری در رابطه با آخرین وضعیت خرید مرغ مازاد از مرغداران استان اظهار کرد: تاکنون 4 هزار تن گوشت سفید خریداری شد که بخشی از بهای آن پرداخت و مابقی هم در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام به دنبال کیفی کردن خرید است و برای کشتارگاه ها هم درجه بندی صورت می گیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه 6 ماهه دوم سال زمان برداشت مرکبات است و نیاز به سردخانه ها دوچندان می شود به همین دلیل ضرورت دارد هماهنگی های لازم برای گوشت سفید و قرمز در سردخانه ها صورت گیرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی مازندران ذخیره سازی فرآورده های پروتیینی در سال گذشته را 8 هزار و 300 تن اعلام کرد و افزود: این میزان ذخیره سازی امسال به 10 هزار تن افزایش پیدا کرده است.

جعفری امسال از خرید جو با همکاری سازمان تعاون روستایی در استان خبر داد و تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام مازندران 127 هزار تن موجودی کالا در بنادر دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه 14 هزار و 800 تن نهاده دامی در انبارهای این شرکت موجود است، گفت: 8 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 4 هزار تنی گوشت سفید در مازندران/افزایش 10 هزار تنی ذخیره فرآورده های پروتیینی

خرید 4 هزار تنی گوشت سفید در مازندران/افزایش 10 هزار تنی ذخیره فرآورده های پروتیینی