مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-04-23اقتصادي

برگزاری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بندرماهشهر


مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بسیج شهرستان بندرماهشهر در مصلی این شهر برگزار شد تا از اقشار آسیب پذیر که در زمان شیوع بیماری کرونا به دنبال رکود کسب و کارشان بر محرومیت آنها افزوده شده و با تامین مایحتاج زندگی خود با مشکلات زیادی مواجه شده اند حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، مرحله اول رزمایش  کمک مومنانه بسیج شهرستان بندرماهشهر در مصلی این شهر برگزار شد تا از اقشار آسیب پذیر که در زمان شیوع بیماری کرونا به دنبال رکود کسب و کارشان بر محرومیت آنها افزوده شده و با تامین مایحتاج زندگی خود با مشکلات زیادی مواجه شده اند حمایت شود.

اهدای 2 هزار و 591 بسته معیشتی به ارزش ریالی7 میلیارد و 700 میلیون و قربانی کردن 5 گوسفند همزمان با اجرای رزمایش و توزیع گوشت آن بین خانواده های نیازمند از جمله اقدامات انجام شده در این رزمایش است، از دیگر موارد می توان به اهدای 500 میلیون ریال کمک بلاعوض به رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و همچنین اهدای 4 سری جهیزیه به زوج های جوان به ارزش 400 میلیون ریال اشاره کرد.

هادی مقدم، مسؤول سازندگی سپاه شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران با تشریح جزییات برگزاری این رزمایش در شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: یکی از اهداف این رزمایش به صحنه آوردن کمک های مردمی در حمایت از خانواده های نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بندرماهشهر

برگزاری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بندرماهشهر